De Kracht van Videocontent in Fitnessmarketing
Als fitnessondernemer begrijp je ongetwijfeld de voortdurende drang naar innovatie in een branche die altijd in beweging is, letterlijk en figuurlijk. Een strategie die steeds
Als fitnessondernemer begrijp je ongetwijfeld de voortdurende drang naar innovatie in een branche die altijd in beweging is, letterlijk en figuurlijk. Een strategie die steeds
Wanneer een hacker toegang krijgt tot jouw account kan hij deze gebruiken om valse berichten te plaatsen, maar ook hebben ze volledige toegang tot jouw
Wereldwijd loggen maandelijks meer dan een miljard gebruikers in op het nog steeds populairder wordende Instagram. De laatste jaren groeide het platform in Nederland tot
Je kent het wel: tijdens het rondneuzen naar een hotel op Booking.com stuit je op een mooie kamer voor een leuke prijs. Je moet het
Je klanten online overtuigen van jouw verhaal, visie en bedrijf. Makkelijker gezegd dan gedaan. Toch zijn er manieren waarop je jouw klant kunt overtuigen. In
In dit artikel bespreken we het vierde principe van oud-hoogleraar marketing psychologie Roberto Cialdini: Sympathie Dit is een bekend voorbeeld: De deurbel gaat en een
We deelden eerder al twee van de zeven principes van Cialdini met je, Wederkerigheid én Commitment Consistancy. In dit nieuwe artikel gaan we in op
We deelden eerder al één van de zeven principes van Cialdini met je, Wederkerigheid. In dit artikel gaan we in op een ander principe: Commitment
ONLINE JE POTENTIËLE LEDEN OVERTUIGEN Online je potentiële leden overtuigen van jouw dienst, product, mogelijkheden of sportaanbod: makkelijker gezegd dan gedaan. Tóch zijn er manieren
"*" geeft vereiste velden aan