HOE GAAT EEN LEADCAMPAGNE IN ZāN WERK?
Facebook en Instagram
Om leads via Social Media te genereren gebruiken wij onder andere advertenties in Facebook en Instagram. De samen op maat gemaakte campagne focussen we op een voor jouw club interessante doelgroep. De advertenties richten we zo in zodat er zoveel mogelijk wordt doorgeklikt.
LANDINGSPAGINA
Zijn lezers enthousiast en klikken ze op de advertentie? Dan komen ze terecht op een landingspagina. Dit is een pagina die is speciaal is ontworpen om te converteren: om van zoveel mogelijk bezoekers leads (dus potentiĆ«le leden) te maken. In jouw geval worden geĆÆnteresseerde lezers dus aangemoedigd om hun contactgegevens aan je door te geven.
KENNIS MAKEN
De belangrijkste stap van een leadcampagne is de opvolging. Je ontvangt de contactgegevens van een potentieel lid via bijvoorbeeld Clubplanner, Healthplanner ofĀ per mail. Je belt de leads, nodigt ze uit voor een kennismakingsgesprek op je sportschool. Doe dit zo snel mogelijk, het potentiĆ«le lid is dan nog enthousiast. Hoe sneller je belt, hoe groter de kans is dat een lead op je aanbod ingaat. Geef opvolging dus topprioriteit!